loading...
فرشته كوچولوي من
بابا و مامان بازدید : 5 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

خوب ،خريدن لباس و خنزل و پنزل براي يك فرشته كوچك كه به اصلاح سيسموني ميگويند براي هر پدر و مادري شيرين است.ما هم طبق رسم و همچنين فراهم كردن يكسر امكانات اوليه به دور از تجملات و زرق و برق ها و چشم و هم چشمي ها كم كمك نسبت به خريد لوازم ضروري اقدام كرديم.كوچولوي من تا اكنون صاحب يك دست لحاف و تشك و قنداق فرنگي سبز رنگ شده و ست حمومش هم خريداري شده اونم به رنگ سبز .كم كم با پرس و جو و حذف تجملات و خريد ضروريات اين ليست بيشتر و قشنگ تر ميشه البته در آينده نزديك هم يك سري عكس ميگيريم براتون تو وبلگ ميزاريم تا همه ببينن و هم يك خاطره ايي باشد براي  فرشته كوچولوي من.

نتيجه: حذف تجملات ،خريد ضروريات(البته نه حذف رفاه از فرزند اين دو معقوله جدا هستند)

پيشنهاد : اگه ميتونيد پيشنهاد خوبي داشته باشيد تو قسمت نظر دهي به ما ابلاغ كنيد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اسم من سلنا هستش اميدوارم از ديدن اين سايت لذت ببريد الان بابا و مامانم دارن برام مينويسن اما بزرگ بشم شايد خودم نوشتم.دوستان نظر يادتون نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 151